poniedziałek, 1 listopada 2010

KONKURS !

Organizuję konkurs na Nagłówek bloga . Mam nadzieję że się wysilicie . Ma to być obrazek na którym jest moje tak zwane OC (ja myśle że to jest taki wygląd w wersji animowanej , totalnie odleconej od rzeczywistego wyglądu) , musi być napisany adres bloga na nagłówku , i MissZaklin . Nic więcej , chce aby był dopasowany do bloga , i aby nie był narysowany na kratce papieru , ktoś zeskanuje da mi linka i koniec . No przyjmę taką prace ale nie wiem czy wygra. Zgłoszenia w komentarzu , pod tym postem . Z boku jest przedstawiony wygląd postaci , nie musi się tak szeroko uśmiechać , i nie musi być w stylu anime ! Ubranie może być czarne . Więc bierzcie się do roboty ! Powodzenia , zgłoszenia będe przyjmowała do wystarczającej ilości osób . EDIT : Proszę jak robicie nagłówek , napiszcie pod komentarzem wasz nick , nie piszcie na jaki to blog , gdyż ja osobiście chce podpisać prace , oczywiście ksywka jest mi potrzebna do tego aby napisać kto zrobił ;D !

6 komentarzy:

  1. już się zabieram do roboty ;)
    Domcia98 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze cuś: To moje drugie konto ;) Zobacz mój NOWy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://img830.imageshack.us/img830/769/konkursik2.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. :D jak to wyszlo rozowo brrr przerazasz mnie ^-^ <3
    i czemu nie poczekalas na reszte prac?
    a co do ksywki to niech bedzie"MesiaszCiszy" ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na reszę prac , ale co miesiąc będe zmieniała :D , W listopadzie ty bo zrobiłam tak jakoś na styl jesienny , a w grudniu eedomci98 bo jest taka jakby zimowa :3

    OdpowiedzUsuń